Kort om os

Vi er et integreret dagtilbud, med vuggestue og børnehaven, samt en grundskole fra 0. - 6. klasse, SFO og klub i Tikøb.

Vi er Helsingør Kommunes lille perle i form af landsby folkeskole som har en fælles forældrebestyrelse og ledelse med SFO, klub og dagtilbud. Vi er en tryg oase med unikke sammenhold og fællesskaber, hvor dit barn kan "slå rødder og få vinger" igennem sin barndom fra 0-14 år.

Vores beliggenhed er i landlige, smukke og rolige omgivelser.  Vi arbejder tæt sammen i lokalsamfundet som en åben skole og daginstitution i krydsfeltet mellem børn, forældre, foreninger og de professionelle.

Vores ambition er at bringe børn så langt som muligt med fagligt kompetent og engageret personale.

I hverdagen arbejder vi med tydelighed, relationer, nysgerrighed og glæde som vores fire bærende værdier.