Det siger eleverne

"At gå på Tikøb var det bedste år af mit liv, både på grund af at klassen var lille og det gav os et godt sammenholde." - Louise, tidligere elev.

Det siger eleverne

Det var rigtig hyggeligt at gå på Tikøb Skole. Jeg har haft mange gode oplevelser og gode arrangementer. Det var lidt mærkeligt at skulle skifte skole, men det var dejligt at man kunne starte på en nu, og få mange andre gode venner.
Timian (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Skolen er meget lille og derfor meget rolig. Jeg syntes det har været nogle gode år på Tikøb Skole. Alle lærerne var meget gode og hjalp med at lære. Men så var der Peter der aldrig viste sit pirat skib. Meget skuffende.
Lukas (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Det bedste ved Tikøb Skole er fællesskabet og alle minderne. Alt den hjælp man fik i timerne, får man slet ikke på de andre skoler. Når jeg tænker på Tikøb, har jeg det som om det var i går og jeg savner det.
Mathias (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Jeg har fået mange tætte venskaber og mange gode minder, på Tikøb Skole. Det var rigtig hyggeligt at gå på Tikøb Skole. Men det var nu passende, at flytte skole når man blev ældre.
Signe (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Jeg syntes at det var rigtig godt at gå på Tikøb Skole. Jeg husker særligt alle de arrangementer vi havde, hvor hele skolen var samlet.
Lærke (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Skolen er lille og det gjorde at alle kender hinanden bedre og det giver en mere tryghed. At gå på Tikøb var det bedste år af mit liv, både på grund af at klassen var lille og det gav os et godt sammenholde.
Louise (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Tiden på Tikøb var dejlig. Skolen er ikke så stor, men det gør den meget hyggelig. Lærerne er meget aktive i timerne og ekstrem hjælpsomme. Udendørs faciliteterne er rigtig gode, så det var en god tid på skole.
Luca (Tidligere elev på Tikøb Skole)

Det har været en fornøjelse at gå på Tikøb Skole, især pga. sammenholdet i klassen, og de fantastiske minder man har skabt sammen. I dag har vi stadig et mega fedt sammenhold så det er bare et kæmpe plus!
Cornelia (Tidligere elev på Tikøb Skole)