Mad

I vuggestuen serveres sund og varieret kost, der består af kød, fisk, grøntsagsretter og grød produceret af gode basis råvarer.

Vi tager udgangspunkt i de generelle retningslinjer fra Miljø- og Fødevarestyrelsen anbefalinger ved planlægning og tilberedning af den daglige kost.

Vi tilbyder modermælks erstatning til børn under et år, og til børn over et år alt efter behov. Børn i alderen 1-3 bliver tilbudt økologisk minimælk og vand.

Madplan

Vi vil gerne tilbyde dit barn en varieret, smagfuld kost produceret af gode og sunde råvare. Derfor har vi indgået en samarbejdsaftale med Vuggestuen og Børnehaven Nyrup, da vi ikke selv har produktions køkken i huset.

Dagens måltid vil blive oplyst på tavlen ved døren til stuen.

Vores forældrebestyrelse har ansøgt om etablering af et produktion køkken for Tikøb Dagtilbud og Skole - beliggende i skolens nuværende kantine.